Zajimavy nazor

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Duben 7 16:36:04 CEST 2004

On Wed, Apr 07, 2004 at 04:20:19PM +0200, Tomáš Janoušek wrote:
> ...a taky by prinesla software. Dnes se marne dozadujeme podpory KB v
> mozille,
Tak podobne to tiez vidim, vadi mi ked niekto z nejakych dovodov odo mna
pozaduje, aby som mal Windows.

> nejsou zde provozovatelne dnesni hry (rozumne stabilne),
Na hry si kup konzolu, je to asi tisickrat lepsie ako Win*.

> mnoho komercniho softwaru je jen na Win32...
Pokial je urceny na siroke pouzitie, tak je samozrejme lepsie, ked budu
existovat kompatibilne OpenSource programy. Ked je urcneny na uzke pouzitie a
stoji vela prachov, tam tak zavislost od OS az tak nevadi (a aj tak vtedy
castejsie uxistuju verzie pre ine OSy).

Home-uzivatelom by som linux len tak neodporucal, lebo tym sa aj tak vsetko
dosere a zaviri, tak je pre nich lepsie zostat pri Windowse. Ja by som sa
orientoval na statnu spravu a firmy.

> .---    Tomáš Janoušek    ---.
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler