Zajimavy nazor

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Středa Duben 7 16:42:57 CEST 2004

> Na hry si kup konzolu, je to asi tisickrat lepsie ako Win*.
Proc bych si kupoval na hry konzoli, kdyz na to nemam penize a pri tom kam to
speje je na takove pi*oviny hned tak mit nebudu. Kdyz mam obcas KOPR, nemam co
delat anebo si proste chci s kamosema zahrat tak si prece nebudu kupovat
konzoli nebo nedej boze instalovat Windows. Navic takhle treba vidim na druhem
monitoru kdo mi pise na IRC, muzu se kdykoli prepnout na jine X a neco delat
apod.

--
.---    Tomáš Janoušek    ---.
| NOMI team, developer, male |