Zajimavy nazor

Dejma dejma na volny.cz
Středa Duben 7 18:32:58 CEST 2004

To je ale kravina, 1000 x lepší než Win* zajímavý přepočet, ale mělo by
to být 1024x lepší windows než konzola - zkuste si z konzoly něco napsat
a vytisknout na super moderní tiskárně epson fx1050

Hry jsou přeci SW jako ostatní, nechápu co máte proti pařanům. Mám
pocit, jako že si myslíte, že všichni pařani jsou fakani do 14 let a
kradou. Samozrejmě je to nezanedbatelná skupina a byl jsem členem.
Konzola je pro lidi co mají na legální hry. Obyč hra na PS2 stojí 1000 -
2000 průměr a blbě se TO "schání" (krade)
Můj otec hraje již 10 let dosovkou hru BlockOut a je maximálně
spokojenej - už se těším až to bude na konzole.
To že PC oživí Win nebo tučňák je přeci záležitost uživatele a jeho
nároků na práci.

Nechci flame (pozdě), ale hráči her co to myslí vážne budou mít vždy
Okna, protože jim nic jinýho nezbývá. Hráči co hrají hry typu apache,
bind nebo multiplayer iptables si jistě vystačí s tučňákem, ale mýho
fotra nebo synovce to asi dvakrát bavit nebude.

Já jsem odkojenec dosu, w3.11 w95 w98 wme w2k a teď wxp a vím co od
těchto systémů očekávat a co na nich pařit.
Nyní se snažím svůj M$ zdegenerovaný mozek trochu škádlit linuxem a moc
to bolí a bolet to ještě bude, už mi bohužel není 14 a THC zanechalo své
:)

Ale abych dokončil myšlenku, dnes jsou linuxoví GURU dost dobře placení
a neradi se zbavují své know-how a proto jsou určité oblasti linuxu, do
kterých se proniká velmi obtížně hlavně síťařina. Až dnešní 14 letí
fakani co maj doma PC 2/10 linux zbytek wokna dorostou, natrhnou dnešním
dobře placeným (velmi jim to přeji) GURU s prominutím prdel, protže bude
v linuxu na klikadlo všechno jako ve woknech - možná přibude i F1 :).

Normální člověk chce na PC pracovat efektivně, fanda si rád zablbne se
systémem a je rád za každý "tuningový" nástroj. Linux je podle mě jeden
velký tuning. Pro ostatní (hlavně ty starší) co chtějí na PC pracovat je
jakákoliv interakce se systémovým prostředím horror.

Co se mi zdá na hlavu postavený je emulovat windows v linuxu, když je
jednodušší emulovat linux ve windows.
Stejně musíte mít licence na wokenice a wmware.

Netvrdím, že linux je blbej, jenom se nehodí všem a stejé plati i o
wokenicích. Nikde jsem si nevšiml že by se někdo navážel do warpu.
"Chudák" Gates platí za to, že je lepší, vychcanější a hlavně bohatší
než ostatní - to část fundamentální linuxové komunity asi nikdy
nepřekousne.

Dejma