Zajimavy nazor

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Středa Duben 7 20:31:50 CEST 2004

> To je ale kravina, 1000 x lepší než Win* zajímavý přepočet, ale mělo by
> to být 1024x lepší windows než konzola - zkuste si z konzoly něco napsat
> a vytisknout na super moderní tiskárně epson fx1050
Bacha, reklo se ze na hry. A na hry asi bude lepsi konzola, zatimco na tisk
Unix. (nebudeme prece rikat ze sou wokna na neco lepsi, ze, kdyz uz nechceme
zakladat flame, a proto jenom MOOC pritapime do jiz zalozeneho)

> Hry jsou přeci SW jako ostatní, nechápu co máte proti pařanům. Mám
> pocit, jako že si myslíte, že všichni pařani jsou fakani do 14 let a
> kradou.
Ted mi prijde docela nasnade uvazovat nad tim kradenim. Fakani do 14 let si
nevydelavaji, kdyby mohli tak by stejne nemeli na rohlik, a kdyz maj skrbliky
rodice, ktery si jeste navic myslej ze hry jsou strasny a ze maj jit se raci
do pokoje pri svickam ucit, tak pak nekradte, ze.

> Samozrejmě je to nezanedbatelná skupina a byl jsem členem.  Konzola je pro
> lidi co mají na legální hry. Obyč hra na PS2 stojí 1000 - 2000 průměr a blbě
> se TO "schání" (krade) Můj otec hraje již 10 let dosovkou hru BlockOut a je
> maximálně spokojenej - už se těším až to bude na konzole.  To že PC oživí
> Win nebo tučňák je přeci záležitost uživatele a jeho nároků na práci.
V mnoha pripadech je 'to co PC ozivi' spis to co
a) vyzaduje zakoupeny software
b) vyzaduje kradeny software ;)
c) nam tam zrovna nekdo supnul, pac tomu prd rozumime
=> tedy zalezitost uzivatele a naroku prace na software :)

> Nechci flame (pozdě), ale hráči her co to myslí vážne budou mít vždy
> Okna, protože jim nic jinýho nezbývá. Hráči co hrají hry typu apache,
> bind nebo multiplayer iptables si jistě vystačí s tučňákem, ale mýho
> fotra nebo synovce to asi dvakrát bavit nebude.
Oni budou mit ty okna do te doby dokud to 'hrani a mysleni to vazne' bude
vyzadovat, coz se docela pomalu ale jiste zacina menit, bohuzel jenom u novych
her a jak vsichni vime (mozna ne vsichni, mozna jen ja mam to stesti ze si
obcas od nekoho pujcim nejmenovany herni casopis (Le*el) a uz ani ty obrazky
tam hezky nejsou) tak ty hry jsou do sracek. No a ty stary bud nekdo klonuje,
nebo kdyz je stesti tak se uvolni zdrojaky a pak se to naportuje. (anebo se ty
zdrojaky ukradnou, ze :)
A jen tak BTW je docela dobry hrat multiplayer iptables s pristupem ke switchi
;) (ale my prece necheatujeme, ze ;)

> Já jsem odkojenec dosu, w3.11 w95 w98 wme w2k a teď wxp a vím co od
> těchto systémů očekávat a co na nich pařit.
> Nyní se snažím svůj M$ zdegenerovaný mozek trochu škádlit linuxem a moc
> to bolí a bolet to ještě bude, už mi bohužel není 14 a THC zanechalo své
> :)
No to mate pravdu, ze v mladsim veku se to uci lip (o hodne lip).

> Ale abych dokončil myšlenku, dnes jsou linuxoví GURU dost dobře placení
> a neradi se zbavují své know-how a proto jsou určité oblasti linuxu, do
> kterých se proniká velmi obtížně hlavně síťařina. Až dnešní 14 letí
> fakani co maj doma PC 2/10 linux zbytek wokna dorostou, natrhnou dnešním
> dobře placeným (velmi jim to přeji) GURU s prominutím prdel, protže bude
> v linuxu na klikadlo všechno jako ve woknech - možná přibude i F1 :).
No tak to teda potez koste. Jesi si myslite ze 14 leti fakani ktery budou
muset cekat na to az to bude klikaci natrhnou gurum prdel, tak to mate docela
zkreslene predstavy. O klikani to prece neni (to musim vedet kdyz mi se
ztratou klikani vzrostla vykonnost pri praci), nemluve o tom ze klikave
nepruhledne a vecne nepratelske (a navic tm) prostredi je gurum a
programatorum desne unfriendly.

> Normální člověk chce na PC pracovat efektivně, fanda si rád zablbne se
> systémem a je rád za každý "tuningový" nástroj. Linux je podle mě jeden
> velký tuning. Pro ostatní (hlavně ty starší) co chtějí na PC pracovat je
> jakákoliv interakce se systémovým prostředím horror.
No desnej horor ty terminaly, ze? To si raci po plose roztaham 2 okynka na
zkopirovani souboru, pekne si pri tom pockam na nacteni ikonek a jeste budu
nadseny jak se mi pri tom nacitani trha zvuk na te sqele vsemi vychvalovane
integrovane zvukove karte. (tedy on se bude trhat i pri tom hledani souboru,
protoze neco jako hledani podle nazvu tam funguje jen chaoticky).

> Co se mi zdá na hlavu postavený je emulovat windows v linuxu, když je
> jednodušší emulovat linux ve windows.  Stejně musíte mít licence na wokenice
> a wmware.
No jasne, trha se me zvuk, fsechno se to desne trha a ja si pod tim budu
poustet Linux jenom proto, ze to je jedno kliknuti a nemusim se pred tim
prihlasovat, ze.

> Netvrdím, že linux je blbej, jenom se nehodí všem a stejé plati i o
> wokenicích. Nikde jsem si nevšiml že by se někdo navážel do warpu.
> "Chudák" Gates platí za to, že je lepší, vychcanější a hlavně bohatší
> než ostatní - to část fundamentální linuxové komunity asi nikdy
> nepřekousne.
Mno, kdyby tedy ten "chudacek" Bill umoznil ostatnim nejak jednoduse cist
fajly vytvorene jeho Office zazrakem, kdyby do Woken necpal prisernej WMP za
kerej stejne skasne pul miliardy pokutu od EU, ktera se mu pak jeste rada
omluvi tim ze potajmu povoli softwarove patenty aby na nej na "chudacka" ti
hnusni Open Source vyvojari nemohli, pac se boji toho ze se s nima Velkej
Gigant bude soudit...

S pozdravem, a s omluvou za to ze sem se trosililinku rozohnil,
--
.---    Tomáš Janoušek    ---.
| NOMI team, developer, male |