bezpecna nahrada ftp servera

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Duben 7 18:24:21 CEST 2004

Jan Houstek wrote:
> Do budoucna by resenim mohl byt WebDAV (v pripade potreby sifrovani
> prenaseny pres HTTPS), ovsem v soucasne dobe se mi jako jediny pouzitelny
> server jevi mod_dav do apache a ten zatim nema moznost spoustet se pro
> jednotlive uzivatele s jejich UID/GID.

Aha, tak toste jeste neobjevil ameriku. Tak treba app server Zope umi
webdav i s kdejakyma pravama. A tech prav je tak mozna 30-50x tolik nez
v linuxu, jsou rozdeleny i podle typu objektu. Muzete si snadno udelat
hierarchii zodpovednosti. Kdysi jsem vybiral hodne dlouho na cem budu
delat, a zope z toho vysel nejlip - jde na nem udelat vsecko. Viz cnn,
eurotel(tak a ted jsem je prasknul), nasa, nato(intranet),
sourceforge,... Pokud jste se ale zacali zopem zabyvat po zari '03, tak
nektere veci se vam lepe najdou, ale nektere nenajdete uz ani googlem,
musite mit vlastni mirror.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!