bezpecna nahrada ftp servera

David Hrbac hrbac.conf na seznam.cz
Čtvrtek Duben 8 10:03:58 CEST 2004

Dovolim si jen podotknout, ze vzhledem k tomu, ze mnoho klientu ma na
stole Win32, je pouziti WebDAVu v podstate stejne zabezpecene, jako FTP.
Jedina metoda autentikace fungujici u Apache s temito klienty je totiz
Basic... Pro pripadne zajemce ještě jeden maly hint uzivatele musi byt
vygenerovani jako server.domena.tld\\user, jinak nejede ani Basic... :o)
David