Zajimavy nazor

Středa Duben 7 21:09:08 CEST 2004

On Wed, 7 Apr 2004, Dejma wrote:

> Ale abych dokončil myšlenku, dnes jsou linuxoví GURU dost dobře placení
> a neradi se zbavují své know-how a proto jsou určité oblasti linuxu, do
> kterých se proniká velmi obtížně hlavně síťařina.

*Zbavuji* know-how? (To mi trochu pripomina jeden nazor tykajici se
nejmenovaneho OS: BFU ho maji radi, protoze ani odbornici mu poradne
nerozumeji, a tak se BFU neciti menecenni.)

> Až dnešní 14 letí fakani co maj doma PC 2/10 linux zbytek wokna
> dorostou, natrhnou dnešním dobře placeným (velmi jim to přeji) GURU s
> prominutím prdel, protže bude v linuxu na klikadlo všechno jako ve
> woknech - možná přibude i F1 :).

Asi tak, jako MS Word udelal ze vsech vynikajici spisovatele, MS Visual
Studio zase vynikajici programatory a Flight Simulator spickove piloty,
ze?

> Nikde jsem si nevšiml že by se někdo navážel do warpu.

O mrtvych jen dobre. ;)

Uz mlcim...