Zajimavy nazor

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Čtvrtek Duben 8 14:23:32 CEST 2004

	To Vam samozrejme nebranim, ja se na druhou stranu muzu uchechtat jak se dneska znovu objevuji a jako znacne inovativni vydavaji hry, ktere jsme dokonce v podobne kvalite hravali pred 15-20-ti lety na 8-mi bitovych strojich... - ano narazim na ruzne mobilni konzole, Java hry atd atd... - i zde chcete tvrdit, ze je to jen okrajova zalezitost? Podivejte se na prijmy z techto her, pripadne na prijmy vlastniku napadu (pokud to bylo treba patentovano, ci copyrightovano)...