Zajimavy nazor

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 8 15:22:26 CEST 2004

  Ze se objevuji souhlasim, proklamace o inovativnosti jsem zatim
nezaznamenal (myslim her, nikoli technologie).

> i zde chcete tvrdit, ze je to jen okrajova zalezitost? Podivejte se na
> prijmy z techto her, pripadne na prijmy vlastniku napadu (pokud to bylo
> treba patentovano, ci copyrightovano)...

  A vy mate nejakou tabulku prijmu z tech her? Tak si ji najdete a podivejte
se na tabulku prijmu firem z (dnesnich) PC her :-) Ten trh tam je, ale i
proto, ze zastaralost tech her (spis hricek) je vyvazena novosti technologie
atp. Koneckoncu podobne hry se objevuji i na PC ve flashi atp.

  Ale stale to tezko mohu srovnavat s tim, kde jsou hry na PC/herni konzole.
I kdyz si myslim, ze v budoucnu se hry spis presunou na ty konzole -
vydavatele na to tlaci uz nyni kvuli mensi mire piratstvi. Coz by byla pro
Linux docela dobra zprava :-)

								Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----