Zajimavy nazor

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Duben 8 13:57:28 CEST 2004

Martin Lebeda wrote:
> [...]

Me se to zda v poradku, zatimco mi virtualni okna nekolikrat za den
hodily BSOD, linux jede dal. Predstavte si, ze mate rozdelanou praci ve
woknech i na tom linuxu a ony vam ho ty wokna slitnou...

Takhle mam rozdelanou praci i par tydnu a nezajima mne ze wokna slitly,
stejne je poustim jen kvuli tomu abych videl, co na to rika MSIE nebo
pustil fotosop ci backpage ;-)

Mimochodem, kdyz uz jsme u toho backpage ;-) vite nekdo nejaky podobny
nastroj, ktery by se choval slusne k tabulkam? Mozilla, ani ooo, ani
quanta, qni bluefish, nic z toho neumi delat efektivne s tabulkama (tedy
kdyz uz jsou nadesignovane, jen nejake radky/sloupce vymazat, spojit ci
pridat), udelaji uplne neco jineho nez clovek chce.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!