Zajimavy nazor

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Čtvrtek Duben 8 14:54:06 CEST 2004

On 08. Apr, 09:04 AM CEST, Martin Lebeda <mlebeda na centrum.cz> wrote 23 lines:

> [...]

Nesouvisí to s věkem!!! Souvisí to s tím: na co Linux máte a jaký k němu
máte formální vztah (jsem placený, abych jej ladil VRS podnikám, a Linux
používám jako nástroj).

> Mno prave jako normalni clovek, co chce na PC pracovat efektivne
> dokazu ocenit scriptovaci a 'tuningove' moznosti unixoveho prostredi.

Mnooooo. nevím nevím. To dokážete ocenit, když je pro vás Linux obživou
(někdo vám platí výplatu za to, že jej ladíte). Až budete stát na vlastní
noze a podnikat třeba hmmmm...s prodejem květin...., uvědomíte si (a
pocítíte), že hodina ladění s Linuxem vám způsobí, že vám utečou kšefty,
které vás živí... Myslím si tedy, že nemáte pravdu.

Řešením pak je službu ladění nakupovat. Druhá věc je, u koho v Česku:)
MK