Rozchozeni site pres USB modem

Luděk Kolář support na dvdlinux.cz
Pátek Duben 9 00:20:01 CEST 2004

Quoting petr-kucera na volny.cz:

> Dobry den,
>
>       nema nekdo nahodou zkusenosti s rozchozenim site pres USB
> modem Motorola SB5100E SURFBoard (je to modem pres kabelovku)? On
> ma i 1 vystup na RJ45 (to funguje OK), ale ten jsem musel vyuzit
> na jiny pocitac. Pri staru systemu ho jadro najde (nebo aspon
> neco takovyho hlasi).

Před půl rokem jsem řešil stejnou věc.
Akorát mě před položením dotazu do konference nejdříve napadlo se zeptat vševěda
Googla, zda nemá něco ve svých útrobách. No a opět nezklamal :) Po zadání
klíčových slov: "motorola surfboard driver linux" jsem jako první dostal odkaz
na mini-HOWTO, které bylo tak triviální, že mi připravená kupa čokolády na
odpoledne zápasení s tímto USB modemem zbyla téměř celá...
http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/other-formats/html_single/Motorola-Surfboard-Modem.html

Vše jsem prováděl na distribuci Mandrake 9.x, nebylo potřeba cokoliv
kompilovat.

L. Kolář

--
DVD Linux