Zajimavy nazor

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Pátek Duben 9 08:14:09 CEST 2004

Dne 08.04.2004 v 14:23 +0200, Pavel Janousek napsal(a):

> 	To Vam samozrejme nebranim, ja se na druhou stranu muzu
> 	uchechtat jak se dneska znovu objevuji a jako znacne
> 	inovativni vydavaji hry, ktere jsme dokonce v podobne kvalite
> 	hravali pred 15-20-ti lety na 8-mi bitovych strojich... - ano
> 	narazim na ruzne mobilni konzole, Java hry atd atd... - i zde
> 	chcete tvrdit, ze je to jen okrajova zalezitost? Podivejte se
> 	na prijmy z techto her, pripadne na prijmy vlastniku napadu
> 	(pokud to bylo treba patentovano, ci copyrightovano)...

Presne tak, a navic bych nekladl rovnitko mezi uroven grafiky a
uroven zabavy. Zalezi co ocekavate, ale ja se porad skvele bavim u
stejnych her ktere jsem hral uz pred xx lety. Sice nemaji skvelou
grafiku, ale maji skvelou myslenku, jednoduche ovladani a dalsi
vlastnosti, ktere me vyhovuji.

Nevim proc se tu o tom bavime, pokud nekdo chce hlavne hrat hry, pak
pro nej Linux IMHO opravdu nema smysl...

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...