courier

Ret - Timeless ret na timeless.cz
Pátek Duben 9 15:47:53 CEST 2004

Zdravim.

Muzete mi prosim nekdo poradit s rozchozenim MTA Courier? Mam ho
nainstalovany, poeditoval jsem nektery konfiguraky a nyni mi uz tedy
uspesne bezi pozadovane protokoly, ale nejak nevim jak dal. Nevim jak
rozchodit webadmin, jak pridat domeny a ucty, jak nastavit, aby SMTP
prijimalo postu prouzivatele serveru a pritom aby neslo pres SMTP
odesilat nic krome z localhostu, a dalsi.

Stacilo by me nakopnout, kde hledat informace, ktere by byly napsany pro
nekoho, kdo se snazi rozchodit MTA poprve. Z dokumentace vyrobce uprimne
receno moc chytry nejsem, neni to zrovna prirucka typu steb-by-step.
Idealni zdroje by byly v cestine.

Predem diky.

[ret]