courier

Jan Kovar jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Duben 12 13:58:36 CEST 2004

>Muzete mi prosim nekdo poradit s rozchozenim MTA Courier? Mam ho
>nainstalovany, poeditoval jsem nektery konfiguraky a nyni mi uz tedy
>uspesne bezi pozadovane protokoly, ale nejak nevim jak dal. Nevim jak
>rozchodit webadmin, jak pridat domeny a ucty, jak nastavit, aby SMTP
>prijimalo postu prouzivatele serveru a pritom aby neslo pres SMTP
>odesilat nic krome z localhostu, a dalsi.

Bohuzel vam neporadim s rozchozenim komplet. Ale ciste jako tip na
zvazeni muzu rict, ze pouzivam courier jen jako imap a pop3 s maildir a
jako smtp pouzivam postfix. Funguje to spolu dobre a prijde mi, ze
nastaveni postfixu je pomerne jednoduche, respektive dokumentace je
slusna, takze to neda tolik prace. Nehlede na sprovozneni spamassassin a
clamav pres amavis s postfixem. To bylo taky docela jednoduche.

TNX