vanila kernel 2.6.x a SATA

Jirka Slabý magovec na mujbox.cz
Úterý Duben 13 09:23:59 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

> Sice jsem ten thread nesledoval cely, ale na vlastni oci jsem
> fungujici ICH5 SATA s vanilla 2.6.x (tusim x == 4) videl :-)
>
> Je-li ta podpora do jadra skutecne zakompilovana, co rika jadro pri bootu?

Ano mam to treba jako modul zakompilovane a pri bootu to skonci na kernel
panic no init found, try pass init= option into kernel. Neda se posouvat
konzole kdyz takhle jadro skonci tak nemuzu presne rici co je nahore ale
rozhodne je to tim, ze vubec nenajde disky a to je tim, ze nedetekuje
radic. Myslim si to z toho duvodu, jelikoz pri bootu distro kernelu se to
na detekci disku na vterinu zastavi, detekuje disky, vypise jaky jsou a pak
pokracuje, takze je to videt. Toto tedka neudela a rovnou rychle projede az
k zacatku initu. Snazi se namountovat root partition a kdyz neuspeje tak
kernel panic.

Me je to proste divny, kdyz jak na 2.4 tak na 2.6 to normalne jinak funguje
(zrovna pisu z 2.6.3) ale kdyz stahnu zdrojaky z kernel.org a nastavim si
svoje jadro tak mi to nikdy s radou 2.6 neslo.

Jirka