vanila kernel 2.6.x a SATA

Jan Fuchs fuky na seif.cz
Úterý Duben 13 10:44:29 CEST 2004

Ahoj,

13. Apr (Tuesday) v 09:23:59 CEST 2004, magovec na mujbox.cz napsal(a):
> Ano mam to treba jako modul zakompilovane a pri bootu to skonci na kernel
> panic no init found, try pass init= option into kernel.

Zakompiluj si to přímo do jádra. Stejný problém v bledě modrém jsem měl
i JÁ a dalších x lidí. Problém byl vždy v tom, že neměli v jádře
zakompilovaný ovladač řadiče, podporu souborového systému / atp. Chyba byla
tedy vždy v KONFIGURACI.

           S pozdravem Fuky

--

 * Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, * Debian.cz *