Planet -CUPS

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Úterý Duben 13 10:49:26 CEST 2004

On 13. Apr, 07:32 AM CEST, ŠTEFL Martin <mstefl na koop.cz> wrote 21 lines:
> Dobry den,
> mam CUPS a asi 50 sitovych tiskaren pres fronty na sambe. Kde na ne
> tisknu z Oken
> A proble s PLANET print serverem.  (ne vsechny na Planetech)
> Proste do nej ty joby nechteji dojit. Kdyz to sleduji na webovem
> rozhrani lezeto do nich
> hrozne pomalu a  chovaji se celkove prapodivne.
>
> Nevite cim to?
> Dekuji.
>
> CUPS v. 1.8
> RedHat 9.0
> Planet model PS-5P-S
> Fronta na sambe RAW.
> [...]

Nemám podobné řešení, ale mám taky printserver na 8portovém přepínači SMC
Barracuda. Problém jsme měli jen s tím, že se jako fronta mělo nastavit lpd
s IP adresou a portem 510 (tuším). Napadá mě: zná ten print server IP adresy
nebo doménová jména těch strojů, co na něm tisknou?

MK