Planet -CUPS

Dejma dejma na volny.cz
Úterý Duben 13 11:04:51 CEST 2004

> > Dobry den,
Cau
tisknu přes Sambu (CUPS)a HW PS-5P-S Planet na HP1100
V CUPS jsem vytvořil port
Device URI: lpd://192.168.1.223/lpt1 (kde lpt1 je název portu v tom
print serveru)

fachá mi to sqěle. členové domény tisknou na frontu v  Sambě a ta to
posílá přes CUPS na PS.
Nic jiného než IP a název portu jsem v tom planetu nenastavoval - máme
free anarcho síť :)