X office server

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Duben 13 11:28:28 CEST 2004

zdravim all,

zariadujem office pre cca 8 ludi (4 workstations, pracuju na
striedacku), a pohravam
sa s myslienkou pouzit jeden vykonny linuxovy server a stare pentia pre
klientov,
ktore by sluzili len na zobrazovanie. ocakavaju sa aplikacie ako web,
mail, ssh, telnet,
VoIP (netmeeting, h323, sip), office (openoffice?), a windowsove
uctovnictvo, ktore
bude asi bezat na dedikovanom windows (asi NT4) stroji a bude k nemu
pristupovane z
linuxovych klientov cez VNC. useri budu windowsaci, takze by to chcelo
windows-like
gui, so srandivkami ako vyhladzovanie fontov, kerning, atd.

beha niekto nieco podobne, pripadne mate link na nejaky tutorial?
spomenul som si
na projekt lindos, ale nic k mojej teme som k tomu nevyguglil. zaujimaju
ma hlavne
prakticke skusenosti z realneho zivota, ci to vobec ma zmysel
nasadzovat, ak ano tak
na akom serverovom/klientskom zeleze. alebo tam mam dat radsej novsie
stroje a
prislusny pocet woknuosov. linuxove riesenie sa mi paci z pohladu
nakladov na hardware
i software. tiez dufam v to, ze kedze pojde o terminalove riesenie,
uzivatel bude mat
k dispozicii svoje prostredie s nastavenim, nech si sadne za ktorukolvek
workstation.
no a v neposlednom rade, udrzbu a pridavanie workstationov by som videl
ako parminutovu
zalezitost, pretoze takmer vsetko bude na serveri.

uvitam vsetky odporucenia, upozornenia, atd.. skor nez bude nakupeny
hardware :o)
dakujem

michal rybarik