X office server

Petr Pisar xpisar na fi.muni.cz
Úterý Duben 13 13:53:05 CEST 2004

Rybarik, Michal wrote:
> na akom serverovom/klientskom zeleze. alebo tam mam dat radsej novsie
> stroje a
> prislusny pocet woknuosov. linuxove riesenie sa mi paci z pohladu
Klient Pentium na 200 Mhz, RAM 48 MB, integrovana grafika
S3 Trio 64V+ 800x600 16bpp, NIC 100Mb/s, zvuk. SB AWE64. X server bez
FreeType, GLX. X protokol zatezuje hodne sit, a tak slaby procesor ma co
delat, aby obslouzil sitovku (pro beznou praci to staci, na prehravani
videa stezi 640x480, 16bpp, framedroping).

Software: Narazil jsem na problemy s Flash/Shockwave pluginem do Mozilly
- obcas zamrzne a sebere s sebou celou Mozillu, tak jsem jej smazal.

Zvuk: (radost, ktera potesi, i kdyz v tvem pripade asi zbytecne)
Vyzkousel jsem ruzne protokoly a servery pro prenos zvuku po siti, na
konec jsem zvolil NAS. Ma vetsi latenci, chybi wrapper pro OSS aplikace,
ale stanilni. (Alsu a ARTS jsem po siti nerozchodil, Esound je nestabilni.)

WM: Kvuli chybejicimu antialiasingu a 15" monitoru je jako window manger
Blackbox (KDE 2.1 jedou taky, ale jsou spatne citelna).

Misto X protokolu vy mozna bylo lepsi pouzit VNC.

Petr