maildir 2 mbox a naopak

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Úterý Duben 13 16:36:17 CEST 2004

On Tue, 13 Apr 2004, Anti.Trust wrote:

> A)
> Aku utilitku mozem pouzit na skonvertovanie %SUBJ?
> Apt-cache search | grep nepomohlo.

maildir2mbox, k dostani ve vetsine baleni qmailu (a pokud ne, tak urcite
na http://cr.yp.to/qmail.html, nebo http://www.qmail.org).

> B)
> Podporuje Mozilla maildir - nexce sa mi verit, zeby nie

Mozne to je, ale spis bych byl prekvapeny, ze by to umela.

> C)
> mbox aj maildir su AFAIK standartne formaty pre mutt, pine, kmail,
> Mozilla, etc. Mylim sa?

Pine a mutt zarucene umi mbox i maildir, kmail tak nejak vzdalene tusim,
ze umi maildir taky, u Mozilly nevim. Rozhodne bych to ale nepovazoval za
nejakou implicitni vlastnost vsech linuxovych MUA.

> D)
> Je mozne - bez vyuzitia IMAP - pouzivat naraz [spustene zvlast=programy
> nebezie sucasne] napr. mutt+MozillaMail s vyuzitim toho isteho foldra
> (napr. .mail)?

Zalezi na tom, jakym zpusobem ti klienti ty slozky zamykaji, hlavne zalezi
na tom, zda to zamykaji stejnym. Spis bych v to nedoufal. U maildiru mate
podstatne mensi sanci, ze dojde k poskozeni te slozky.

> Nepochaosi sa tam cosi?

Mozne to je, u mboxu a klientu, kteri vzajemne nerespektuji sve zamky, to
je temer jiste.

-- Honza Houstek