VYRESENO SOLVED Re: maildir 2 mbox a naopak

Anti.Trust antitrust na centrum.sk
Středa Duben 14 16:30:05 CEST 2004

Anti.Trust wrote:
> Ahoj.
>
> A)
> Aku utilitku mozem pouzit na skonvertovanie %SUBJ?
> Apt-cache search | grep nepomohlo.
>

> B)
> Podporuje Mozilla maildir - nexce sa mi verit, zeby nie, ale 1.5 z
> testingu mi nechce "prijat" folder z Kmailu - Mail.
> Chcel by som ho "naimportovat".
>
> C)
> mbox aj maildir su AFAIK standartne formaty pre mutt, pine, kmail,
> Mozilla, etc.
> Mylim sa?
>
> D)
> Je mozne - bez vyuzitia IMAP - pouzivat naraz [spustene zvlast=programy
> nebezie sucasne] napr. mutt+MozillaMail s vyuzitim toho isteho foldra
> (napr. .mail)?
>
> Nepochaosi sa tam cosi?
>
> [chcem sa totiz naucit mutt, ale nemozem jednorazovo preskocit]

Vid linky
http://www.google.com/search?q=Maildir2mbox+&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8
http://www.qmail.org/qmail-manual-html/man1/maildir2mbox.html
http://nlug.org/mail/nlug__2002_11/0058.html
http://nlug.org/mail/nlug__2002_11/0059.html
http://nlug.org/mail/nlug__2002_11/0067.html
http://nlug.org/mail/nlug__2002_11/index.html

or

mutt
[ako to riesit pomocou neho som nevedel, ale vraj sa da :)]

or

qmail
[v unstable ani woody nie je qmail - PRECO??]

or

--
Ja som to riesil takto:

> Is it possible to move a person's email from a mdir format to a mbox
> format? I have been googling around a little and everything I see talks
> about going the other way.

hmm. while i do know there's a mbox2mdir proggie available, converting
from maildir to mbox should be fairly straightforward.

the contents of files in maildirs are identical to mbox entries. iirc,
the only difference is maildir files do not require the 'From' envelope
line that mbox relies on to delimit messages.

something like this should do the trick without a hitch:

     for file in `find /path/to/Maildir/{cur,new}/ -type f`
     do
         cat $file | formail >> mbox
     done

-mike

[az na cca 20 z >700 mailov je to OK, tie zvysne su tiez OK, len ich je
3-12 kopii toho isteho - staci premazat :P]

--

AT