ER modeler

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Úterý Duben 13 16:44:48 CEST 2004

Ahoj,

   shanim nejaky rozumny ER modeler pro Linux. Co by to melo umet:

   1) z vytvoreneho schematu vygenerovat SQL skript pro vygenerovani
      struktury databaze
   2) alespon nejak podporovat PostgreSQL (kdyby to umelo sekvence,
      bylo by to super)
   3) vyexportovat schema ve forme dokumentu (HTML, PDF, apod.)

   Hledal jsem vsude mozne na netu, ale pro Linux jsem v podstate
   zadny ER modeler nenasel. Nasel jsem nekolik pomerne peknych UML
   modeleru, ale jejich podpora generovani SQL se mi moc nezdala
   (pokud mne vyvedete z omylu, budu jedine rad).

   Verim ze v tehle urcite je nejaky dalsi DB vyvojar, ktery pracuje
   ciste jenom v Linuxu, a poradi nejaky pekny program.

Tommy

PS: Je to v podstate posledni vec kterou potrebuji abych se konecne
    mohl definitivne zbavit Windows.