Clam antivirus

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Duben 13 17:47:40 CEST 2004

On Mon, Apr 12, 2004 at 05:35:14PM +0200, Veros Kaplan wrote:
> Vít Maděryč wrote/napsal:
> : Pouzivate nekdo Clam antivirus? Jake mate zkusenosti?
> : Diky za nazory
>
>     Funguje, zatim jsem ho nasadil docasne, nez sefove dodaji nejaky
> komercni, ale uz tam bezi dobu delsi nez kratkou a citelne nam
> zjednodusil praci s odstranovanim viru u zakazniku.

U asi 6 systemu jsem videl za mesic 2 segfaulty, kdy padnul clamd, takze
je vhodne to nejak kontrolovat (ja pouzivam nagios + nrpe) nebo nastavit
milter filter tak, aby i pak maily prochazely.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz