Clam antivirus

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Duben 14 02:20:18 CEST 2004

On Tue, Apr 13, 2004 at 05:47:40PM +0200, Milan Keršláger wrote:

> U asi 6 systemu jsem videl za mesic 2 segfaulty, kdy padnul clamd, takze
> je vhodne to nejak kontrolovat (ja pouzivam nagios + nrpe) nebo nastavit
> milter filter tak, aby i pak maily prochazely.

Hm. Tak ten druhy a nasledujici souboj mi dneska nejak zkazil naladu. Z
logu nebylo zrejme, zda to dela 1 konkretni mail, takze jsem si prelozil
CVS verzi a ta zatim drzi.

ftp://ftp.vslib.cz/pub/local/milan.kerslager/RHEL-3/test/

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz