vanila kernel 2.6.x a SATA

Jirka Slabý magovec na mujbox.cz
Úterý Duben 13 22:53:32 CEST 2004

Jan Fuchs wrote:

> Zakompiluj si to přímo do jádra. Stejný problém v bledě modrém jsem měl
> i JÁ a dalších x lidí. Problém byl vždy v tom, že neměli v jádře
> zakompilovaný ovladač řadiče, podporu souborového systému / atp. Chyba
> byla tedy vždy v KONFIGURACI.

Dat to primo do jadra byla hned druha vec, kterou jsem vyzkousel uz za dob
2.6.0-testX, dela to to same. Jinak pokazde si i vytvarim initrd takze ani
v modulu by to nemel bejt problem.

Ja si proste myslim, ze je to podmineno treba necim jinym nebo nejaky patch
nebo nevim...prijde mi to nanejvys zvlastni, proto jsem se zeptal jelikoz
me uz nic nenapada. Tak jestli to nekdo neresil a nebo muze presne rici, ze
tento radic na cistym vanilla kernelu chodi tak a tak.

Jirka