tuhnuti systemu

Pavel Beníšek pavel.benisek na vogel.cz
Středa Duben 14 11:41:10 CEST 2004

Bohdan Blaha wrote:

>Zdravim,
>
>mam redhat 7.3
>
>vse ze zacatku bezelo bez problemu, ale po zvyseni zateze, respektive pote, co doslo k vytrzeni z kabelu z elektricke site a naslednem startu, co tyden az 14 dni dojde k zatuhnuti systemu, tedy sluzeb...
>
>jedine co funguje je ping, nemohu se prihlasit na ftp, ani ssh ani web...
>
>v logu se obevi nasledujici
>(vymenil jsem jadro na 2.4.25 ale nic to nevyresilo)
>
>napada cim by to mohlo byt??? odesla pamet? nebo nejaky jiny bug?

Mel jsem podobny problem. Ale nerikam, ze je stejne reseni. Nejdrive mi
zacal stroj tuhnout, potom se sam resetoval az nenabehl ani grub a vytuhnul.
Po hw zkoumani jsem zjistil, ze jsou "nafoukle" kondenzatory, ktere jsou
na desce blizko procesoru. Stacilo koupit stejne hodnoty (jen mely o
trosku mensi teplotni rozsah) a vymenit. Pocitac uz zase rok jede
nonstop a stabilne.

Asi rok pred objevenim chyb mi odesel vetrak na procesoru a min. tyden
jel stroj bez nej, takze to bylo asi tim :) PIII na 700, MB Microstar

Pavel Benisek