tuhnuti systemu

Zdenek Pytela pytela na phil.muni.cz
Středa Duben 14 16:42:14 CEST 2004

Petr Stehlik pise:

> http://www.memtest.org/
>
> ani jsem nevedel, ze jsou vyvijene oba (myslel jsem, ze .com je dead)...
	Třeba jenom autor neměl potřebu měnit "dokonalý program", stabilita
především :-).
Nejspíš se musel věnovat něčemu jinému a neodpovídal na podněty,
a tak vznikl memtest.org jako odnož, u free softwaru klasický postup vývoje.
Vyvíjí se oba, aspoň teď to tak vypadá (možná se časem zase sloučí), mrtvý
je snad jenom snad již pravěký memtester,
http://www.qcc.sk.ca/~charlesc/software/memtester/
Pokud ale bude někdo o kterémkoliv z nich tvrdit, že je to to dosovský
program (byť už snad dnes skoro nikdo neví, co to znamená), budu to
tvrzení považovat za nepříliš podložené.

--

--Zdeněk <pytela na phil.muni.cz>