tuhnuti systemu

Bohdan Blaha blaha na jobpilot.cz
Čtvrtek Duben 15 10:29:25 CEST 2004

Mno, neni nad starou dobrou klasiku .o)
ikdyz me ze zacatku 7.3 stvala s tim jejim glibc .o(

> Ha, taky mate v oblibe muzejni kousky, ja tez ;-)

> pote, co doslo k vytrzeni z kabelu z elektricke site a naslednem startu,
co
> tyden az 14 dni dojde k zatuhnuti systemu, tedy sluzeb...
> Ani Widle ani Linux nemaji radi nahlou ztratu napajeni.

pokud to je naky program tak to budu asi v kyblu, jenze nechapu co by mohlo
delat problemky, tam se pouziva prevazne FTP, Mysql, APACHE a PHP a to jsem
preinstaloval, pokud to udela v noci tak se tam moc lidi nehrabe a jedou jen
ty webovske sluzby.... ktere vyuzivaji uzivatele, zacinam mit spatny pocit
ze je to naky hardwarovy problem.... mno to se muze stat fakt jedine mne .o)

ale dik za pomoc
zkusim tam neco povetahovat a povymenovat...