Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

jAHu jahu na ynet.sk
Čtvrtek Duben 15 14:56:24 CEST 2004

ja si myslim ze vyber distribucie musi byt taky aby v prvom rade
administratorovi ulahcovala spravu systemu. teda je dolezity, pre
skuseneho administratora, aj pre menej skuseneho.

na server by som distribucie fedora, mdk nepouzil. predsalen ich
primarne urcenie je na desktop. skor by som sa orientoval na debian,
gentoo (ano verte na serveri je super :).

PS: trustix nepoznam

--
jAHu
do U jahuuuu?