Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 15 16:22:01 CEST 2004

On Thu, 15 Apr 2004, Michal Weinfurtner wrote:

> Kazdopadne mne u Trustixu zarazilo, ze nezarazuji zadne bezpecnostni
> nadstavby. Cetl jsem sice duvody, zatim jen ve spechu, ale nejak mne
> nepresvedcili. Pokud bychom to hodnotili z tohoto hlediska, tak asi
> zatim vede Gentoo. Ti se temito vecmi zabyvaji pomerne zhusta.

Kdyz uz jsme u tech bezpecnostnich nadstaveb u distribuci, tak napr.

* MDK ma (alespon mival ve 2.4 jadrech) volitelne zakompilovane grsecurity

* pro debian existuji balicky, ktere ho kompletne (alespon to tvrdi popis)
  prizpusobi pro pouziti se SElinuxem od NSA

* dalsi "trusted" verze popularnich distribuci neni problem dohledat

-- Honza Houstek