Pristup do konference pres NEWS (jako omluva za Re: ethernet do usb :-)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Duben 16 17:19:01 CEST 2004

Chlopcík Ales wrote:
: 	Konferenci ctu pres news a cca od minuleho tydne se mi u nekterych
: prispevku zobrazi pouze podpis. Az teprve z reakci dalsich ucastniku se
: dozvidam (fragmenty) puvodniho prispevku.
:
: 	Dela vam to take tak ?

	Ano, vim o tom. Prosim vydrzte - v minulem tydnu jsem vubec nemel
cas tohle resit, protoze jsem pripravoval novy server pro ftp.linux.cz.
Ted uz server zda se bezi a data se kopiruji ze zalohy, cili pristi tyden
se tomu budu venovat.

	Zaroven timto dekuji vsem kdo me na tento problem upozornili
mailem (na linux-owner na linux.cz nebo i osobne). Takto v konferenci tu
zpravu ne vzdy zastihnu vcas.

-Jan Kasprzak

 Any compiler or language that likes to hide things like memory allocations
 behind your back just isn't a good choice for a kernel.   --Linus Torvalds