Pristup do konference pres NEWS (jako omluva za Re: ethernet do usb :-)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Duben 30 13:57:24 CEST 2004

Jan Kasprzak wrote:
: Chlopcík Ales wrote:
: : 	Konferenci ctu pres news a cca od minuleho tydne se mi u nekterych
: : prispevku zobrazi pouze podpis. Az teprve z reakci dalsich ucastniku se
: : dozvidam (fragmenty) puvodniho prispevku.
: :
: : 	Dela vam to take tak ?
:
: 	Ano, vim o tom. Prosim vydrzte - v minulem tydnu jsem vubec nemel
: cas tohle resit, protoze jsem pripravoval novy server pro ftp.linux.cz.
: Ted uz server zda se bezi a data se kopiruji ze zalohy, cili pristi tyden
: se tomu budu venovat.
:
: 	Zaroven timto dekuji vsem kdo me na tento problem upozornili
: mailem (na linux-owner na linux.cz nebo i osobne). Takto v konferenci tu
: zpravu ne vzdy zastihnu vcas.

	Udelal jsem jistou zmenu v preposilani do news. Uvitam upozorneni
na dalsi mozne vyskyty tohoto problemu (novejsi nez tento mail ktery
zrovna ctete). Staci mi jen cislo zpravy z archivu konference, neni treba
posilat zadne dalsi informace.

-Jan Kasprzak

 Any compiler or language that likes to hide things like memory allocations
 behind your back just isn't a good choice for a kernel.   --Linus Torvalds