KOMERCE: Linuxove sluzby?

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Duben 15 20:02:06 CEST 2004

> Jako uzivatel Linuxu si muzu News demona zprovoznit sam, ale nevim na koho
> se obratit, aby mi to za penize udelal, kdyz to sam nezvladam ;-)
> Umim spoustu jinych veci, ale kompilace zdrojaku a nastavovani SW, ktery
> vidim poprve v zivote do nich nepatri. Rad bych za to zaplatil, ale nevim
> komu. A Google mlci :-)

Trebas brnenske QCM? V Praze je taky nekdo, a neni sam, tusim trebas
solnet se k linuxu hlasi, sit pobocek mironetu co se trhla a ted se
jmenuji nejak barevne ma dokonce vlastni distribuci linuxu... staci
hledat. Nebo se stavit na linuxexpu ;-)

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz