KOMERCE: Linuxove sluzby?

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Duben 15 17:43:10 CEST 2004

Najde se zde nekdo (osoba, firma), kdo poskytuje linuxove sluzby?
Jako ridic si muzu prasklou zarovku v aute bud vymenit sam, nebo si muzu
zajet do servisu a oni mi to za uplatu udelaji.
Jako uzivatel Windows si muzu pripojeni do internetu pres WiFi nastavit sam,
nebo si muzu objednat firmu, ktera mi to za penize nastavi.
Jako uzivatel Linuxu si muzu News demona zprovoznit sam, ale nevim na koho
se obratit, aby mi to za penize udelal, kdyz to sam nezvladam ;-)
Umim spoustu jinych veci, ale kompilace zdrojaku a nastavovani SW, ktery
vidim poprve v zivote do nich nepatri. Rad bych za to zaplatil, ale nevim
komu. A Google mlci :-)
--
Petr