Ako zdielat napalovacku v kerneli 2.6

Jan Nemsak janko na janko.sk
Pátek Duben 16 22:25:51 CEST 2004

Cafko
Na kerneloch 2.4.x som pre pristup na napalovacku na vzdialenom pocitaci
pouzival hyper-scsi.
No a teraz potrebujem zdielat napalovacku aj na kerneloch 2.6, najlepsie
by bolo keby to ne bolo velmi zavysle na verzii kernelu, ze je jedno aka
verzia kernelu je na strane klienta aj servera (ci 2.4.x alebo 2.6.x).

Prvy problem je ze hyper-scsi nie je na jadra 2.6 ale dal by sa pouzivat
myslim aj nejaky iny projket, napr. linux-iscsi  - alebo mi nejaky
doporucte.
Co je ale horsie, na jadrach 2.6 je prolem s scsi emulaciou cdrom
(cdwriter), takze nejake zdielanie scsi zariadeni po sieti mi moc
nepomoze.

Ako riesite problem zdielania cdnapalovacky na kerneloch 2.6?
Mate nejaky napad ako na to?

Dakujem

Jano