Ako zdielat napalovacku v kerneli 2.6

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Duben 18 02:36:42 CEST 2004

Jan Nemsak napsal(a):
> Cafko
> Na kerneloch 2.4.x som pre pristup na napalovacku na vzdialenom pocitaci
> pouzival hyper-scsi.
> No a teraz potrebujem zdielat napalovacku aj na kerneloch 2.6, najlepsie
> by bolo keby to ne bolo velmi zavysle na verzii kernelu, ze je jedno aka
> verzia kernelu je na strane klienta aj servera (ci 2.4.x alebo 2.6.x).
>
> Prvy problem je ze hyper-scsi nie je na jadra 2.6 ale dal by sa pouzivat
> myslim aj nejaky iny projket, napr. linux-iscsi  - alebo mi nejaky
> doporucte.
> [...]

Nevím tedy co myslíš s tím sdílením, ale i u 2.6.x by měla fungovat
emulace scsi (pokud chceš použít program který ji používá).

Jinak stejně k tomu PC musíš chodit takže co si tam udělat nějaký účet a
data můžeš tahat jakkoliv (ftp, http, ssh...) a cdrecord klidně spustíš
přes ssh :-)

|    ICQ    179223500                    |