tuhnuti systemu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Sobota Duben 17 22:56:29 CEST 2004

> Urcite znate princip GIGO tedy "garbage in, garbage out".
Ne, to neznam. Koukam do slovniku na vyznam slova garbage a je tam vic
vyznamu, tak fakt nevim, jak si to prelozit cesky.

> Pokud jste ty soubory odnekud zkopiroval, tak je muzete porovnat
> s originalem.
Jasne ze muzu. Jenze v konkretni situaci, kdyz mi "neco" blbne pri pouzivani
napriklad toho mc nevim, zda v tom okamziku blbne mc nebo nejaka sluzba
systemu, kterou mc vola. Navic po 3 mesicich uz si davno nepamatuji, zda
jsem to mc kopiroval ze serveru X nebo Y a na kazdem z nich je samozrejme
jina verze a jako na svinu ani jedna nesouhlasi :-)
Ostatne pred casem u me na serveru zapasil skutecny guru s instalaci mysql.
Upgradoval mi RH7.0 na RH7.3 a mysql po instalaci nechtela fungovat. Tak
nasosal zdrojaky z mysql.com, prelozil a nic. Upravoval konfiguraky pro
kompilaci, nekolik kompilaci a nic. Instaloval nejnovejsi rpm z RH7.3 a nic.
Tak to vzal z CD, ktere jsme vypalili pred upgrade RH, nacpalo se to do
stejnych adresaru, kde to bylo pred tim a ono to od te doby tak bezi uz 2
roky. Protoze se mysql zabyvam, tak jsem zjistil, ze skutecne v rpm i
zdrojacich tehdy byla chyba a nechodilo to nikomu (krome autoru mysql) a
oprava vysla az za 14 dnu. Jenze muj server musel bezet jeste tyz den.

--
Petr