tuhnuti systemu

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Neděle Duben 18 13:23:25 CEST 2004

On Sat, 17 Apr 2004, Petr Vileta wrote:

> Ostatne pred casem u me na serveru zapasil skutecny guru s instalaci
> mysql. Upgradoval mi RH7.0 na RH7.3 a mysql po instalaci nechtela
> fungovat. Tak nasosal zdrojaky z mysql.com, prelozil a nic. Upravoval
> konfiguraky pro kompilaci, nekolik kompilaci a nic. Instaloval
> nejnovejsi rpm z RH7.3 a nic. Tak to vzal z CD, ktere jsme vypalili pred
> upgrade RH, nacpalo se to do stejnych adresaru, kde to bylo pred tim a
> ono to od te doby tak bezi uz 2 roky. Protoze se mysql zabyvam, tak jsem
> zjistil, ze skutecne v rpm i zdrojacich tehdy byla chyba a nechodilo to
> [...]

Aha, takze provozujete sluzbu, kde jednodenni vypadek nepripada v uvahu,
zvete si na to guru, ktery neni schopny mysql nainstalovat z distribuce
(zda tehdy skutecne byl nejaky problem v mainstreamu je irelevantni) a
resite to zbastlenou instalaci prehistoricke verze derave jako reseto.

A jeste se tim chlubite.

Pekne ...

-- Honza Houstek