Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

NOVOGEAR administrator@novogear.cz administrator na novogear.cz
Pondělí Duben 19 08:30:57 CEST 2004

> pan Volkerding jasnozrive videl, ze situace dojde k bodu,
> kdy bude skoro vsechno od vseho zavisle a proto se temto
> nesmyslum vzdy branil. Ta situace dnes nastala a my
> intuitivne pocitujeme obdiv k nekomu, kdo nas obycejne lidi
> svou predvidavosti dalece prevysuje.

To je presne ono proc jsem presel z rpm distribuci na Slackware
A vzhledem k tomu, ze Slackware neni distribuce na okraji zajmu,
a je hodne rozsirena, podobny nazor ma asi vice lidi.

Takze za nazorem ze rpm se zvrhlo ve srasny bordel si stojim.

S pozdravem

Ondrej Prokop