Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Duben 19 09:05:52 CEST 2004

> To je presne ono proc jsem presel z rpm distribuci na Slackware
> A vzhledem k tomu, ze Slackware neni distribuce na okraji zajmu,
> a je hodne rozsirena, podobny nazor ma asi vice lidi.
>
> Takze za nazorem ze rpm se zvrhlo ve srasny bordel si stojim.

No, myslim, ze dobrym lekem na tento nazor je administrace 20 serveru s
ruznym zamerenim vystrcenych ven na internet po dobu alespon jednoho roku
;-)

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz