Ako zdielat napalovacku v kerneli 2.6

Jan Nemsak janko na janko.sk
Pondělí Duben 19 09:59:13 CEST 2004

Dňa Po, 2004-04-19 at 09:25, Dusan Zatkovsky napísal:

> Pocul som o zmatkoch okolo scsi emulacie na 2.6, ale musim povedat, ze
> na 2.6.3-mdk zatial s palenim nemam problem. Mozno by som si dovolil
> podotazku: da sa k3b donutit aby palilo cez ATAPI: ?
da, ja mam kernel 2.6.3 nemam zapnutu ide-scsi emulaciu a napalujem aj v
k3b, same si to detekne...
lenze ja mam posieti problem, ze neviem zdielat IDE napalovacku po
sieti, aby na klientskom pocitaci vedelo s nou k3b pracovat, ale skusim
najnovsi kernel a ide-scsi emulaciu, mozno to pojde...

j.