Ako zdielat napalovacku v kerneli 2.6

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pondělí Duben 19 09:25:25 CEST 2004

On Monday 19 of April 2004 09:14, Jan Nemsak wrote:
> ide-scsi malo nejake problemy v 2.6 rade kernelu, mal som ich aj
> ja, prejavovalo sa to tuhnutim pocas napalovania, riesenim bolo
> puzivat cdrecord  dev=ATAPI:0,0,0 ...
>
> Mozno to uz bolo odstaranene ta chyba, ak hej riesilo by to moj
> problem, lebo scsi sa po sieti zdielat ako zariadenia da, myslim...

Pocul som o zmatkoch okolo scsi emulacie na 2.6, ale musim povedat, ze
na 2.6.3-mdk zatial s palenim nemam problem. Mozno by som si dovolil
podotazku: da sa k3b donutit aby palilo cez ATAPI: ?

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky