Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

NOVOGEAR administrator@novogear.cz administrator na novogear.cz
Pondělí Duben 19 10:00:27 CEST 2004

Ano mate pravdu. Ja jsem chtel jenom podotknout, ze
vsechny hlavni dnesni distribuce maji praci s baliky
programu docela dobre vyreseny, a ne jak tady bylo
prezentovano, ze Slackware je v tomto velmi spatny.
Na druhou stranu je urcite co vylepsovat, a mi se
napriklad distribuce postavene nad rpm nelibi z duvodu
velke provazanosti baliku. Ja vim ze za to rpm nemuze
ale proste to tak je.

S pozdravem

Ondrej Prokop