Soucasnost a volba RedHat-like distro na server

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Pondělí Duben 19 11:05:24 CEST 2004

Pavel Kankovsky wrote:

>Vidim, ze peclive dodrzujete tabu zakazujici vytvaret nove soubory se
>jmeny *.spec. (Ovsem mnohy software ma *.spec a nezridka i debian/* primo
>pribalen...jiste, kvalita byva vselijaka, ale minimalne se to da pouzit
>jako zakladni polotovar.)

Ale ja jsem user, proc bych mel vytvaret .spec soubory? Btw zkousel jsem
to a nebyl jsem moc uspesny. Pravda, moc casu jsem tomu nedal, ale
prislo mi to prilis slozite a ted uz to nemam zapotrebi, jelikoz ve
Slackwaru to nepotrebuju. :-)

>Ze by zase GIGO? Kdyz si nekde udelate bordel, tak mate jen dve moznosti:
>uklidit ho, nebo ho s kazdym dalsim krokem zvetsovat. Treti cesta, jak by
>rekl pan profesor a prezident v jedne osobe, neni.

O tom to je, bordel si udelate snadno, ale uklizi se podstatne hur. Jak
by rekl pan Pondelicek, je to jako derivovani a integrovani. Pri
derivovani mackate pastu z tuby a pri integrovani ji cpete zpet. :-)

Jeste jedna vec, kvuli ktera se mi RH prilis nelibil, je perverzni
zaliba psat velmi dlouhe wrappery na vsechno, kdyz vetsinou staci
nekolikaradkovy skript. Jakmile potrebujete neco trosku nestandardniho
(rozumej neco, s cim autor wrapperu nepocital), jste nahrani. Nakonec
zjistite, kde je chyba a 200 radkovy wrapper zahodite a nahradite jej
triradkovym skriptem. Ja tomu rikam jednoducha konfigurace, to se mi na
Slacku snad libi nejvic. Nemusim editovat ruzne podezrele soubory a
studovat wrappery, ktere je parsuji, abych zjistil, co vsechno se do
tech konfiguraku muze psat. Staci znat syntaxi pouzivanych prikazu a
nemusim si plnit mozek dalsima zbytecnostma.

Libor