KOMERCE: Linuxove sluzby?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pondělí Duben 19 14:40:27 CEST 2004

On 18. Apr, 11:22 PM CEST, Jan Kubik <jan.kubik na kb-soft.com> wrote 37 lines:

> tato sluzba nemuze existovat, protoze to je ekonomicky nemozne.
> Priklad puvodniho tazatele se servisem take velmi dobre
> charakterizuje proc. Ta praskla zarovka a vubec vsechno okolo je
> normalizovane. Zavit, proud, vykon ... to vse je u te zarovky zname
> a take jenom proto ji muze nekdo v servisu vymnenit.

Šmankote, nehovořím o SLA, ale o tom, co je ISP/IS ochoten napsat do smlouvy
(a garantovat a přihodit si tím pádem k faktuře) a věřte nebo ne, JDE TO s
nimi dohodnout a ekonomicky to JE možné.

> Budou vam uctovat 1000 Kc za hodinu. Garance - jak je to mysleno -
> ten pan tam ty 2 hodiny prece byl. On pro vas potil u serveru, ktery
> predtim nikdy nevidel.

A myslite, že 1000 na hodinu je moc? Hmmm. Promiňte, ale skromně se zeptám:
podnikáte? ;) Když máte zaměstnance a server stojí dvě hodiny, je to ztráta
cca na 5000 (pro mě). V tomto případě mi každá další hodina připadá jako
hodně velká ztráta a těch 2000 mu dám klidně hotově, když to uvede do
pořádku. To stejné se týká internetového připojení nebo dodavatele služby.
Nejraději, bych celý ten IT ansábl někomu prodal, aby mi jej pronajímal a já
se mohl věnovat svému podnikání a ne nastavování jiného smtp serveru, protože
na ten od mého providera se nahrnulo hodně spamu......grrrrrrrrrrrrtakže jej
musel změnit....grrrrrrrrrrr

MK