KOMERCE: Linuxove sluzby?

Jan Kubik jan.kubik na kb-soft.com
Čtvrtek Duben 22 14:21:09 CEST 2004

zdravim,

"Marcel Kolaja" <marcel na solnet.cz> wrote

> Já, jako zamestnanec firmy, která níze uvedené sluzby poskytuje, v tom
také
> nevidím problém. A uprímne jsem rád, ze zde padl názor, s kterým se muzu
> de facto plne ztotoznit.

vratme se tedy, pote co nas pan Janousek zase jednou zatahl do
pojistovnictvi,
zpet k problemu. Vidim dva pripady:

1.
puvodni tazatel hledal 'konzultaci. Cetnost odberu teto sluzby odhaduji
zhruba 1 x za 2 roky. Poradenska firma pritom vyskoluje svou budouci
konkurenci.
Ekonomicky - nesmysl.

2.
pan Kamin se vyjadril, ze hleda v podstate to same, co puvodni tazatel.
To me zmatlo, ale v dalsim zjistujeme, ze pan Kamin by byl patrne kandidat
pro outsourcing. To muze byt smysluplne za urcitych podminek a zde s
vyse uvedenymi nazory (ktere jsou velmi obecne formulovany) souhlasim.

V konkretnim pripade si dovedu predstavit jeste tak postu, internet a
omezene
fileserver.

Ve chvili, kdy se jedna o aplikacni server je s tou pohadkou konec. Kdo ma
take
rozhodnout, ze kdyz se na fileserveru neobjevi nejaky soubor, ktery tam ma
odlozit ucetnictvi, ze to byla chyba samby nebo toho ucetnictvi.
Zde je mozno uzavrit smlouvu pouze s dodavatelem ucetnictvi, pro ktereho
je vetsinou mozne spravovat i ty standartni aplikace.

V pripade, ze se firma rozhodne pro dva dodavatele, tak je na tom zrovna
tak, protote se okamzite stane, ze mail z ucetnictvi neni dorucen a hned je
mozno kontaktovat oba dodavatele, aby rozhodli, kdo je tentokrat na vine.
#
Tedy:
Ekonomicky - u standartnich sluzeb ..mozne.
jinak nesmysl.

s pozdravem
Jan Kubik