[OT?] Architektura od Celeron Mendocino , gcc a kernel

Petr Koval pk na nux.at
Pondělí Duben 19 15:03:05 CEST 2004

Jarda <jarda na yucom.be> wrote:

> A co zkusit 2.6.5? Na jinem bi-stroji mam tohle jadro s Gentoo
> zaplatami a byl jsem z toho vydren, ze jsem to zkompiloval hned na
> prvni pokus uplne chodive, vcetne ACPI, ktere mi na stejnem stroji v
> 2.4.neco nechodilo (po bootu nasledoval samovolny reboot, kdyz v
> jadre bylo ACPI).

Takze 2.4.26 a 2.6.3 (to jeste jak 2.6.5 nebyla) mi to chodi do max.
CONFIG_M586 ale s CONFIG_M686 ci jak by to melo jit i s CONFIG_M586GCC31
to nechodi. Zajimave je ale i kdyz je kernel skompilovan pri
CONFIG_M586 se stejne hlasi jako i686, nebo se tento udaj nevztahuje
na CONFIG_XXX v kernelu nybrz na nastaveni gcc?
-march=i586 udaj pri Kompilaci kernelu to alespon potvrzzuje.