[OT?] Architektura od Celeron Mendocino , gcc a kernel

Jan Kohoutek jan.kohoutek na capitol.cz
Úterý Duben 20 10:24:13 CEST 2004

Dne po 19. dubna 2004 15:03 Petr Koval napsal(a):

> Takze 2.4.26 a 2.6.3 (to jeste jak 2.6.5 nebyla) mi to chodi do max.
> CONFIG_M586 ale s CONFIG_M686 ci jak by to melo jit i s CONFIG_M586GCC31
> to nechodi. Zajimave je ale i kdyz je kernel skompilovan pri
> CONFIG_M586 se stejne hlasi jako i686, nebo se tento udaj nevztahuje
> na CONFIG_XXX v kernelu nybrz na nastaveni gcc?
> -march=i586 udaj pri Kompilaci kernelu to alespon potvrzzuje.

Duvod je jednoduchy. Celeron Mendocino je "P2" celeron, takze je postaveny na
architekture i586. Architekturu i686 maji az Copermine Celerony. Takze Vam
kernel kompilovany pro i686 na Mendocinu muze zpanikarit. Ale neni to
pravidlem, sam jsem takove kernely videl bezet na mendocinech bez projevu
nejakeho problemu :) Ovsem doporucuji zkompilovat pro korektni architekturu,
neb se muzete dockat okamziku kdy si kernel sahne kam nema a zpanikari
"dodatecne" a samozrejme ze v ten nejnevhodnejsi okamzik :)

--
S pozdravem
Jan Kohoutek                          		   jan.kohoutek na capitol.cz